piątek, 30 października 2015

O mnie

W tym poście chciałbym opowiedzieć trochę o sobie.
Powinienem zrobić to na początku, ale jakoś brakowało weny.



Kim jestem?
Mam na imię Karol Jastrzębski, 16 lat.
Mieszkam za granicą, w Holandii.

Skąd zainteresowanie sportem?
Od dziecka interesuję się sportem, przez 3 lata grałem w piłkę nożną,
w drugiej lidze, czyli jakieś osiągi już były, niestety musiałem skończyć ze względów zdrowotnych.
Czasem tęsknię za grą drużynową, za tym bieganiem za piłką, ale nic nie poradzę,
zdrowie najważniejsze.
Od tych wakacji ćwiczę MMA 2/3 razy w tygodniu, bardzo mi się to podoba, oczywiście jestem jeszcze amatorem ale myślę że jak się będę starać to na koniec 2016 roku będę mógł już wystartować w zawodach.
Ćwiczę w 'Fujiyama Gym' u nas w mieście, atmosfera jest świetna, każdy mi pomaga, stara się przekazać coś od siebie, trener jest bardzo doświadczony, jeśli ktoś z was mieszka w Holandii to polecam!
Od roku i 2 miesięcy ćwiczę też na siłowni, traktuje siłownię bardziej jako mój azyl,
robię to w sumie tylko hobbystyczie i po to żeby poprawić swoją sylwetkę, na siłowni ćwiczę 3 razy w tygodniu.

Co mnie skłoniło do założenia tego bloga?
No więc chciałem w jakiś sposób przekazywać swoją wiedzę.
Myślę że nie jest ona najmniejsza ze względu na to że bardzo dużo czytam o treningach i mogę opowiadać o własnych doświadczeniach.


A tutaj moje aktualne zdjęcie przed treningiem :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz